Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mira dusin

11. 10. 2008 9:24
Já v tý hospodě byl taky,

minulej tejden a jeden kámoš  vloni ožralej jak zákon káže přizabil druhýho kámoše v autě což je taky svým způsobem zbraň,mám taky odstoupit?

0 0
možnosti

bcdis

10. 10. 2008 22:42
Až na to chození s pistolí souhlas

Až na to chození s pistolí souhlas. Chodit se střelnou zbraní považuji za zcela legitimní věc. Na druhou stanu když s ní už chodím, tak piju kofolu a sodovku, popř. při výjimečných příležitostech porušuji zákon pár pivy.

Chlastat nezřízeným způsobem vodku je při chození ze střelnou zbraní prasečina a pak to takhle dopadá...

0 0
možnosti

Wes Parmalee

10. 10. 2008 17:54
!!!

Vražda se stala v Praze. Tak šéfuje Bém, takže doufám, že ODStoupí!!!

0 0
možnosti

stařec bez moře

10. 10. 2008 22:32
Re: !!!

kdyby ODStoupila tak kdo by tam zůstal?Paroubek s Kočkou a jemu podobnými?Nebo Busík s Katkou jau a Džamilou? Je to fuj jedna havěť.

0 0
možnosti

stařec bez moře

10. 10. 2008 17:22
před první světovou se státníci

sešli na Konopišti a domlouvali se na jejím vyhlášení. V tisku se objevila jejich foto u záhonu růží a komentář, že se sjeli na Konopiště obdivovat krásu tamních růží. Co jsem si o tom přečetl, oficiální prohlášení beru s rezervou a tak i teď. To by měl Paroubek za přátele nejen mafiány, ale i totální blby. Zastřelit někoho v hádce kdo má víc ve šrajtofli :-©

0 0
možnosti

honzarov

10. 10. 2008 17:03
Smutný konec ODS

Bylo by jistě vhodné, aby nezapadl odkaz na jednoho z nejlepších a nejvíce propagovaných kandidátů ODS do senátu, zdejšího bloggera MUDr.Schwarze.

.

Doporučuji pustit si video, prostě ODS vybírá nejlepšího z nejlepších. R^R^R^

.

http://www.blesk.cz/clanek/101214/kandidat-do-senatu-mudr-schwarz-odmitl-pomoci-zranenemu.html

0 0
možnosti

Arth-

10. 10. 2008 17:51
Re: Smutný konec ODS

To snad není pravda...  je mi z vás - smutno.

Jiný nepodložený kecy - ale co to má spolčnýho s tím, že předseda ČSSD, co by strašně rád byl premiérem, zve na autobiogarfii své politické knihy mafiány s milionem a pistolí v kapse? Že jeden zastřelil toho druhýho je vlastně jedno - úplně klidně to mohlo být naopak...

0 0
možnosti

antizelenka

10. 10. 2008 16:27
zajímalo by mně

jestli na křtu knihy byl i Srba

když dostal vycházku z vězení tak se šel pobavit na sraz špiček ČSSD a byl vřele přivítán:-/

0 0
možnosti

Corrado Cattani

10. 10. 2008 16:13
Paroubek by měl odstoupit

ne proto, že se přátelil s mafiánem a vrahem, ale kvůli tomu růžovému svetru 8-o Nová verze neštěstí je, že se nehádali kdo má v kapse milion, ale kdo má v kapse Paroubka. Sláva moudrým mužům z české podnikatelské elity.

0 0
možnosti

NáhodněProcházející

10. 10. 2008 15:25
Neni mi lito...

Neni mi lito grazlu, kteri chodi po meste ozbrojeni a v opilosti ty zbrane vytahuji. Neni mi lito magoru, kteri se sazi o to kdo ma zrovna v kapse milion...

Kvituji s povdekem, ze zastrelil jeden magor druheho. Horsi by bylo, kdyby to odnesl nekdo opravdu slusny, nezucastneny...

0 0
možnosti

Linde CZ

10. 10. 2008 16:10
Re: Neni mi lito...

..napriklad autor krtene publikace :-)

0 0
možnosti

přezdívka13

10. 10. 2008 15:19
jediné

kočky které mi je líto, je ta přejetá na silnici, tohohle kočky je mi líto pramálo a tragédie to žádná rozhodně není, parta nedovdělaných primitivních pinglů a kolotočářů se vsází o částku, kterou ten šťastnější průměrný volič ČSSD vydělá za čtvrt roku , kdo m á v kapse částku kterou průměrný volič  ČSSD vydělí za deset let:-©:-©:-©:-©a jejich kápo mluví něco solidaritě;-D;-D

0 0
možnosti

NáhodněProcházející

10. 10. 2008 15:27
Re: jediné

Presne... R^

Take to presne vystuhuje v jake spolecnosti se Paroubek a spicky CSSD pohybuji... Ve spolecnosti nabobu, negramotnych idiotu, kteri zvladaji jedine. Ptat se vsech okolo "Kdo z vas to ma..." Rv

0 0
možnosti

Oulehla

10. 10. 2008 15:16
Lidsky je mi líto starého Kočky,

obou rodin, ať už byli dotyční jací byli. Pokud to byli Paroubkovi přátelé, je mi líto i jeho. Ale taky mě jímá hrůza z toho, že v této, možná jinak i seriózní společnosti, se dva lidé hádají o to, kdo má víc v kapse a pak jeden druhého zastřelí.

0 0
možnosti

přezdívka13

10. 10. 2008 15:20
Re: Lidsky je mi líto starého Kočky,

jediné čeho je mi líto, že ten jouda neměl samopal a nezačal střílet o tři hodiny dřív;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2235x
PhDr. Matěj Trávníček (*25. 2. 1988)
Politolog, I. místopředseda Mladých konzervativců, člen Mensy ČR a České společnosti pro politické vědy. Živí se prací v oboru a věří, že i politologové by se neměli bát říkat svůj názor. Své názory by však neměli zaměňovat za vědecké poznatky. Specializuje se na volební studia a zejména pak volební systémy. Na tomto blogu prezentuje výhradně své soukromé názory.