Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RQ

Holubstrainz

26. 4. 2010 23:24
Rozmlátit televizi, ikdyž za to nemůže

tywoe já čekat u doktora a tohle do mě hučet tak tu televizu hodím z okna a řeknu jim, že jsem si ji, ač nedobrovolně, ze svých daní zaplatil, takže mám plné morální právo si s tou televizí dělat co uznám za vhodné ;-D;-D

0 0
možnosti
MV

miva2

26. 4. 2010 15:35
Jak to je?

Nevíte někdo jestli je možné tu televizi vypnout? Nebo jste se všichni báli to skusit? 8-o (HK kraj - u nás nehradí poplatky ani nemáme televize)

0 0
možnosti
A

absolutus

26. 4. 2010 11:23
Studenti.

Výborně další studente! Moc hezky napsáno! Pan Ivan Langr by to nenapsal líp! Doufám, že je vás více jak 100+1. Pište, pište každý den! Ať si ostatní uvědomí, že ve vaších rukou je budocnost této země a našich důchodů:-)!

0 0
možnosti

vodní želva

26. 4. 2010 10:40
Bydlím ve Středočeském kraji.

Je pravda, že jednou za čas mi přijde domů krajský časopis - je v oranžových barvách a je to o chvále ČSSD a zejména o chvále hejtmana Ratha. Vůbec se mi to nelíbí, jenže jsem zvyklý. Já totiž v kraji bydlím od narození, takže vím, že před 2 roky ten časopis existoval taky, akorát byl modrý a oslavoval ODS a zejména hejtmana Bendla.

0 0
možnosti

Alexandr Špáta

26. 4. 2010 10:39
Matěji, Matěji

tv do nemocnic nechal instalovat ještě Bendl a běžela tam propagace jeho a jeho strany. Máte pravdu, že na leccos by peníze daňových poplatníků jít neměly a pacient na takovéhle biáky zcela jistě není zvědav.

0 0
možnosti
ŘS

řídká stolice

26. 4. 2010 10:32
Větší blábol už jsem dlouho nečetl

Ještě prosím autore pohádku o návratu komunismuR^

0 0
možnosti
PM

petrik1960

26. 4. 2010 10:36
Re: Větší blábol už jsem dlouho nečetl

přečti si něco např.od Pocha,nebo vlastně všechno,milá stolice řídká

0 0
možnosti
P

PetrVobo

26. 4. 2010 10:14
Nejspis hodne cetl, no.

Napriklad Orwel. 1984. Tam meli neco podobneho. A neslo to vypnout ani ztlumit.

Rath je sasek ktery by byl k smichu, kdyby nebylo k placi to, ze je to verejne cinna osoba...

0 0
možnosti
M

momoko

26. 4. 2010 10:13
Vždyť je to geniální

hodně pacošům se přitíží;-D

0 0
možnosti
TCTSC

ten co tanci s cenzorem

26. 4. 2010 10:12
Trávníčku

jen tak pro legraci - jako by jsi z oka vypadl jednomu exekutorovi z FÚ - už jsem se ho ptal,jestli nejste příbuzní....prý určitě ne.

0 0
možnosti
TJ

vioš

26. 4. 2010 10:12
tolik špíny

Je to zajímavý nápad, marketingově skvěle provedený. Rath je pašák a pravičáci závidí. :-) R^

0 0
možnosti
TCTSC

ten co tanci s cenzorem

26. 4. 2010 10:13
Re: tolik špíny

to je dost,že jste ve službě - bez komadna socanů to není ono

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2235x
PhDr. Matěj Trávníček (*25. 2. 1988)
Politolog, I. místopředseda Mladých konzervativců, člen Mensy ČR a České společnosti pro politické vědy. Živí se prací v oboru a věří, že i politologové by se neměli bát říkat svůj názor. Své názory by však neměli zaměňovat za vědecké poznatky. Specializuje se na volební studia a zejména pak volební systémy. Na tomto blogu prezentuje výhradně své soukromé názory.